Savet od Lycia

Sport tokom pauze za ručak? Evo koji da odaberete

Užurbane životne i radne obaveze sve više otežavaju pronalaženje vremena za održavanje kondicije. Zbog toga bavljenje sportom tokom pauze za ručak postaje sve učestalija navika!

Nekoliko je razloga koji bi trebalo da nas podstaknu da neke od pauza za ručak posvetimo vežbanju: pre svega, na taj način izbegavamo preteški ručak koji može biti kontraproduktivan, treniramo u vremenskom periodu kada još uvek nismo umorni i odmah se osećamo produktivnije! Očigledno, nema mnogo vremena za bavljenje sportom tokom pauze za ručak i potrebno je da ga optimizujemo odabirom onih aktivnosti koje od nas ne zahtevaju predugo vežbanje. Ne zaboravite da u kancelariji ostavite set sa dezodoransom, maramicama za skidanje šminke i gelom za tuširanje, ukoliko imate priliku da se istuširate i osvežite nakon vežbanja. Hajde da odmah vidimo koji su odgovarajući sportovi koji se mogu upražnjavati tokom pauze:

Trčanje: ova sportska aktivnost ima veliku prednost zato što se može praktikovati bilo gde i ne zahteva nikakvu opremu. Samo ponesite odeću za presvlačenje i napustite kancelariju kako biste otpočeli vežbanje. Ukoliko ste nedavno odlučili da se bavite sportom tokom pauze za ručak, trčanje je definitivno pravi izbor za vas i ko zna, možda ćete uspeti i da ubedite pojedine kolege da vam se pridruže!

Plivanje: ako imate dovoljno sreće da radite u blizini zatvorenog bazena, plivanje je svakako odlična disciplina za vežbanje tokom pauze za ručak. Osim što je najkompletniji sport, to je najbolji način da se nosite sa psihofizičkim stresom. Zapamtite: bavljenje sportom tokom pauze za ručak ne znači preskakanje obroka, ali ako odlučite da plivate, jedite nakon što se aktivnost završi, a ne pre toga.

Gimnastika na otvorenom: bavljenje sportom tokom pauze za ručak svakako predstavlja obavezu, pa je naš savet da odaberete one treninge koji će vam pomoći da im ostanete dosledni. Međutim, vežbanje na otvorenom je moguće samo tokom tople sezone, pre leta. Obratite pažnju na vrućinu, najtopliji su sati između 12.30 i 14.00 časova i neophodno je da se zaštitite od sunca kako biste izbegli pad pritiska.

Pilates: omogućava postizanje tonusa mišića tela, ali pre svega pilates popravlja držanje nakon brojnih sati sedenja za stolom. Ova aktivnost je savršena ako želite da se bavite sportom tokom pauze za ručak jer ne zahteva dugo vežbanje, pomaže vam da ojačate mišiće i umirite um!


Joga: kako biste uspeli da umirite misli, dobra ideja bi bila da pratite kratke, ali intenzivne časove joge. Izaberite kurs koji ima časove kraće od sat vremena, to će predstavljati ugodnu pauzu ne samo za vaše telo već i za vaš um!

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.